Me olemme Arla Pro

Puhtaita ja luonnonmukaisia ruoanvalmistustuotteita. Ideoita, inspiraatiota ja ratkaisuja asiakkaan tarpeisiin. Globaalia yhteistyötä ja aitoa kumppanuutta. Kaikkea tätä on Arla Pro.

Puhtaat ja luonnonmukaiset ruoanvalmistustuotteet ovat meille arlalaisille intohimo. Kaikki lähtee laadukkaista tuotteista. Valikoimamme kulmakivi ovat suomalaisesta maidosta valmistetut laadukkaat tuotteet, joita innovatiivinen tuotekehityksemme ideoi asiakkaittemme tarpeita ja toiveita kuunnellen.

Arla Pro on kuitenkin paljon enemmän. Se on Foodservice-alan ammattilaisten raikas, innostava ja palveleva kumppani. Se on Arlan tapa toimia asiakkaan kanssa yhteistyössä uusia ideoita ja parhaita ratkaisuja etsien, jotta asiakkaan oma bisnes kukoistaa.

"Aito kumppanuus on sitä, että me yhdessä asiakkaan kanssa viemme hänen liiketoimintaansa eteenpäin. Syvällinen ymmärryksemme auttaa asiakasta valitsemaan omaan toimintaansa parhaiten sopivat vaihtoehdot. Me kehitämme konsepteja, annamme uusia ideoita ja tarjoamme inspiraatiota, jotta asiakas pääsee parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen", kertoo Marketing Manager Foodservice Mia Kettunen.

Me haluamme monin eri tavoin osoittaa, että olemme palveleva ja innostava kumppani Foodservicen ammattilaisille, Mia sanoo.

Globaali yhteistyö tuo hyötyä asiakkaalle

Arla Pron rikkaus on vahva kansainvälinen yhteistyö. Markkinoinnin ja myynnin vetäjien muodostamat globaalit Arla Pro -tiimit kokoontuvat säännöllisesti jakamaan kokemuksia ja ideoita. Samalla etsitään ratkaisuja paikallisiin asiakastarpeisiin.

"Tuomme asiakkaiden toiveet ja haasteet yhteiseen pöytään. Yritämme yhdessä löytää parhaat tavat, konseptit ja ideat, joilla asioita viedään eteenpäin. Tapa toimia on eri maissa yllättävän erilainen. Se tuo ratkaisuihin ja ideoihin uutta kulmaa, josta asiakkaamme hyötyvät. Näin laaja verkosto on suuri etuoikeus ja rikkaus", sanoo Mia.

Kansainvälinen yhteistyö tuo suomalaisten Foodservice-asiakkaiden ulottuville myös globaalin tuotekehitysosaamisen kiinnostavine uutuuksineen. Se on samalla Suomessa kehitetyille tuotteille ikkuna maailmaan.

"Suomalainen tuotekehityksemme on hyvin innovatiivista. Esimerkiksi Protein-tuotteistamme on tullut todella suosittuja Britanniassa", toteaa useiden eri maiden Arla Pro -tiimien kanssa tiivistä yhteistyötä tekevä Mia tyytyväisenä.