monipuoliset rahkat ja kerros-skyrit

Rahkat ja skyrit

ovat sekä leipojien että aktiivisten urheilijoiden suosikkituotteita

Raikas ja kevyt rahka on erinomainen aamu- ja välipala, joka maistuu hyvältä sellaisenaan tai marjojen ja hedelmien kanssa. Rahka sopii hyvin jälkiruokiin ja leivonnaisiin tai keventämään esimerkiksi kermavaahtotäytteitä. Heti nautittavat maustetut välipalarahkat antavat energiaa arjen keskellä missä vain, milloin vain koska mukana on lusikka ja uudelleen suljettavat kannet.

 

Rahka ruoanlaitossa

Rahkavalikoimaamme kuuluu myös erityisesti leivontaan ja jälkiruokiin soveltuvia maustettuja Arla Ihana -rahkoja. Kokeile maustettuja rahkojamme juustokakkuihin, juhlaviin täytekakkuihin, mousseihin, perinteisiin piirakoihin, muffineihin, rahkapulliin, kääretorttuihin tai vaikkapa tuulihattujen ja tartelettien täytteisiin.

Arla Ihana -sarjan rahkavalikoimista löytyy erilaisia makuvariantteja kuten vaniljamango, persikka-passion ja vadelma-valkosuklaa. Muista myös maustamaton Arla Lempi maitorahka. Tutustu rahkavalikoimaamme ja valitse suosikkisi!

 

Skyrit kauralla ja siemenillä kuin pieni ateria

Arla &More -sarjan kerros-skyrit ovat ravitseva ja täyttävä välipala, kuin pieni ateria konsanaan. Herkulliset maut ja mukana oleva lusikka tekevät kiireisestä arjesta astetta helpompaa. Arla &More kerros-skyrit koostuvat kahdesta herkullisesta kerroksesta; alla hilloa ja päällä proteiinipitoista skyriä joko kauralla tai siemenillä. Ja mikä parasta, ilman keinomakeuttajia. 

 

Proteiinipitoinen rahka pitää kylläisenä pidempään

Arla Protein -rahkat toimivat terveellisinä välipaloina päivän aikana. Ne sisältävät runsaasti hyvälaatuista maitoproteiinia, jossa on kaikki elimistön tarvitsemat välttämättömät aminohapot. Arla Protein rahkoissa on 20 g proteiinia 200 g:n purkkia kohden, ja ne sisältävät vain vähän hiilihydraatteja ja rasvaa. Siksi ne sopivat välipaloiksi aamusta iltaan ja pitävät kylläisenä pitkään ilman ylimääräisiä kaloreita. Maista joko mustikkaa tai mansikka-sitruunamelissaa tai vaikka molempia.

 

Lue lisää