Arla on nimittänyt Anne Terimon markkinointijohtajaksi kehittämään ja kasvattamaan Arlan brändejä Suomessa. Terimo aloittaa tehtävässään 7.1.2026 ja liittyy samalla Arlan Suomen johtoryhmään sekä Arlan Euroopan Marketing Leadership -tiimiin.
Terimon edeltäjä Kati Janhunen, joka on työskennellyt vuodesta 2011 keskeisessä roolissa Arlan brändien, vastuullisuuden ja innovaatioiden parissa, siirtyy tammikuun lopussa toisen yrityksen palvelukseen.
Anne Terimo tuo Arlaan vahvan yli 20-vuotisen kokemuksen markkinoinnin, myynnin ja kategoriatyön johtamisesta useissa eri yrityksissä FMCG-sektorilla. Arlalla hänen vastuullaan tulee olemaan Arlan Future26-strategian mukaisesti brändien – kuten Arla Luonto+, Arla Protein ja Arla Apetina – markkina-aseman vahvistaminen sekä Arlan globaalien Feed Life -painopisteiden edistäminen.
“Anne on mittavan kokemuksensa ansiosta juuri oikeanlainen henkilö vauhdittamaan brändiemme kasvua sekä rakentamaan asiakkaitamme ja kuluttajia puhuttelevaa markkinointia. Lämpimästi tervetuloa Annelle”, toteaa Pia Jormanainen. “Samalla kiitos Kati Janhuselle pitkäaikaisesta erinomaisesta työstä yrityksemme markkinoinnin parissa.”
”Minulle on tärkeää työskennellä ihmisille arjessa aidosti merkityksellisten tuotteiden ja brändien parissa, ja Arlan brändi on juuri tällainen. Arla puhuu aamupalan puolesta Aamupala on asenne-konseptin kautta ja kannustaa nuoria aamupalalle. Kolmen teini-ikäisen äitinä tämä koskettaa läheltä. On hienoa päästä vuoden alussa Arlan tiimiin kehittämään Arlan brändejä sekä koko kategoriaa eteenpäin”, kertoo Anne Terimo.
Lisätiedot:
Pia Jormanainen, toimitusjohtaja, Arla Oy
Tiedustelut viestinnän kautta: sirpa.rinne@arlafoods.com