Uutiset

Arla mukana globaalissa palvelumuotoilun konferenssissa Tukholmassa

Modules.WebCore.Models.ViewModels.Layout.MultilineHeadingViewModel

Miten voitetaan paikka kuluttajien ja asiakkaiden sydämissä? Siihen etsitään vastausta alkuviikosta, jolloin Arla osallistuu globaaliin palvelumuotoilun konferenssiin 7.-8. lokakuuta Tukholmassa.

Miksi olemme mukana tälläisessa konferenssissa?

"Maito on samanlaista kaikkialla ja se on kaikille samaa. Kuitenkin se, miten me tarjoilemme, pakkaamme, viestimme ja toimitamme maidon kuluttajille voi olla se tapa, jolla voimme erottua kilpailijoistamme. Palvelumuotoilu antaa meille työkaluja, joiden avulla löydämme entistä kuluttajalähtöisempiä tapoja palvella sidosryhmiämme mieleenpainuvalla tavalla. Ja tehdä maidostamme erilaista”, toteaa Arlan Consumer Engagement Manager Ulla Jones.

Konferenssissa keskitytään yhdessä alan asiantuntijoiden kanssa juuri tämän asian ratkaisemiseen muun muassa räätälöidyssä työpajassa. Työpajaa fasilitoi yhdessä VeryDay Designin kanssa Ulla Jones Suomesta. Ullan lisäksi Arlalta konferenssiin osallistuu Tytti-Lotta Ojala, jonka aamiaispuheenvuorossa keskitytään luovuuden ruokkimiseen organisaatioissa.

Service Design Global Conferense järjestetään jo seitsemättä kertaa ja sen tämänvuotinen teema on elämän laatu Creating Value for Quality of Life.

Konferenssi käyttää #sdgc14, jolla keskustelua voi seurata suorana Twitterissä.


Mitä on palvelumuotoilu?
Palvelumuotoilun tavoitteena on luoda ihmisten elämää helpottavia ratkaisuja tavalla, joka on käyttäjille aidosti tarpeellinen ja palveluntarjoajalle kustannustehokas. Palvelumuotoilussa hyödynnetään muotoilun ihmislähtöisiä menetelmiä, joiden ytimessä on ihmisten käyttäytymisen ja tarpeiden ymmärtäminen ja hyödyntäminen uusiksi liiketoimintamahdollisuuksiksi.

 

Written By

Sirpa Rinne
Ensisijainen

Sirpa RinneViestintäjohtaja