Uutiset

Arla Ingmanin markkinointi ottaa askeleen lähemmäksi kuluttajaa

Modules.WebCore.Models.ViewModels.Layout.MultilineHeadingViewModel

Sosiaalisen median kautta kuluttajaviestintä on viime vuosina muuttunut voimakkaasti. Tämän päivän kuluttajat haluavat käydä keskustelua yritysten kanssa ja Arla Ingman haluaa olla mukana avoimesti näissä keskusteluissa.

Ulla Jones aloitti viime viikolla Arla Ingmanilla Consumer Engagement Managerina. Hänen vastuualueeseensa kuuluvat muun muassa markkinointiviestintä sekä kuluttajapalvelu.

”Kun kävelin sisään Sipoon konttoriin ensimmäisenä päivänä, kaikki tunsivat minut ja osasivat odottaa minua. Lisäksi kalenteriini oli varattu valmiiksi tapaamisia, joten tunsin itseni todella tervetulleeksi”, Ulla kertoo. 

Ullalla on vankka kokemus viestintämaailmasta. Hän on työskennellyt muun muassa brändiviestinnän ja sosiaalisen median projekteissa. Ulla tiimeineen on palkittu Vuoden Huiput 2012 -gaalassa sekä MTL Communication Awardseissa vuonna 2012. 

Ulla tuo mukanaan Arla Ingmanille kuluttajalähtöistä ajattelua ja näkemystä, että myös tunteella ja intuitiolla voidaan tehdä hyviä päätöksiä. 

”Kuluttajaviestinnässä on tärkeintä aitous, eli että me oikeasti uskomme siihen mitä me kerromme kuluttajille. Myös tuntosarvet täytyy pitää koholla, jotta me ymmärrämme paremmin kuluttajia, eikä vain tuputeta tietoa”, Ulla miettii.

Uudessa toimenkuvassaan Ulla suunnittelee ensimmäiseksi rikastuttavansa Arla Ingmanin läsnäoloa sosiaalisessa mediassa sekä hyödyntävänsä paremmin kuluttajapalvelun runsasta tietoutta koko yrityksen tueksi.

”Me haluamme osata palvella kuluttajia paremmin ja näyttää kuinka intohimoisesti me Arla Ingmanilla teemme töitä heidän hyväkseen”, Ulla kiteyttää.

Written By

Sirpa Rinne
Ensisijainen

Sirpa RinneViestintäjohtaja