Uutiset

Nimityksiä markkinoinnissa

Markkinointiosastomme sai uusia kollegoita, kun Kati, Kristiina ja Harri asettuivat taloksi Sipooseen.

Arla Ingmanin markkinointi vastaa kotimaisten tuotemerkkien lisäksi Arla Foodsin brändiportfoliosta ja sen kehittämisestä Suomessa. Tavoitteenamme on kehittää tuotteita ja tuotevalikoimia asiakas- ja kuluttajalähtöisesti.

Tavoitteemme on luoda luonnollisia maitopohjaisia tuotteita ja olla Lähempänä Luontoa kaikessa siinä, mitä teemme. Keväällä toimme markkinoille ensimmäisen lisäaineettoman hedelmäjogurtin ja syksyllä saamme lisää luomutuotteita vastaamaan kuluttajien kysyntää. Olemme myös saaneet paljon kiitosta kesän lisäaineettomasta uutuustuotteesta Arla Ingmariini Merisuola -rasvaseoksesta, joka on otettu hyvin vastaan osana kesäistä ruokapöydän kattausta.

Markkinoinnissamme aloitti helmikuussa uusi markkinointijohtaja Eva Strömbom. Eva siirtyi meille Arlan Ruotsin organisaatiosta. Evalla on pitkä  kokemus sekä myynti- että markkinointiorganisaatioiden johtamisesta. Evan iloinen olemus ja kannustava asenne luotsaa ammattitaitoista markkinointitiimiämme kohti tavoitettamme - haluamme tarjota kuluttajille inspiraatiota ja makuelämyksiä niin arkeen kuin juhlaan.

Nimityksiä markkinoinnissa

KTM Kati Janhunen on nimitetty 15.8. alkaen erikoisjuustojen ja ravintorasvojen tuoteryhmä-päälliköksi (National Category Manager). Kati vastaa mm. Arla Apetina, Arla Castello ja Arla Ingmariini -tuotemerkkien markkinointitoimenpiteistä sekä tuoteryhmien kehittämisestä. Kati tulee meille Unileveriltä, jossa hän on työskennellyt FMCG-tuotteiden brändi- ja tuoteryhmähallinnan parissa vuodesta 2004.

KTM Kristiina Kalsta on nimitetty 15.8. alkaen projektipäälliköksi globaaliin Future Creations -organisaatioon. Future Creations Project Managerina hänen tehtävänään on johtaa innovointia ideoinnista ja konseptoinnista aina lanseeraukseen asti. Innovointi käsittää Arlalla tuotteiden, pakkausten, tuotevalikoimien ja myyntikanavien lisäksi tapamme työskennellä. Kristiina siirtyy tehtäväänsä Research Insight Finland Oy:n palveluksesta, jossa hän on toiminut asiakasvastuullisena projektipäällikkönä.

Harri Kähkönen on nimitetty keltaisten juustojen tuoteryhmäpäälliköksi (National Category Manager) Nnenna Liljeroosin perhevapaan ajaksi. Harri on työskennellyt pitkään markkinointitehtävissä elintarvikealalla mm. Kraft Foodsin palveluksessa. Harri ottaa kokonaisvastuun keltaisten juustojen tuoteryhmästä 19.9. alkaen.

Written By

Sirpa Rinne
Ensisijainen

Sirpa RinneViestintäjohtaja