Syöpäsäätiön vuosittainen Roosa nauha -kampanja kerää jälleen tänä syksynä varoja syöpätutkimukseen. Arla on mukana tukemassa tärkeää kampanjaa Arla Got Guts? -jogurttien kanssa.
Syöpäsäätiön jokasyksyinen Roosa nauha -kampanja on jo pitkään kerännyt varoja rintasyöpätutkimukseen. Vuodesta 2020 lähtien keräysvaroja on ohjattu myös muiden syöpien tutkimukseen. Tänä vuonna keräyksen tuotoilla rahoitetaan mm. suolistosyöpien tutkimusta.
Syöpätutkimuksen avulla voidaan kehittää syövän ennaltaehkäisyä ja hoitoja. Asia on tärkeä, sillä syöpään sairastuu joka vuosi yli 34 000 suomalaista. Syksyn 2021 Roosa nauha -keräys järjestetään 23.9.–31.10. Arla on mukana tukemassa kampanjaa yhteistyössä K-ryhmän päivittäistavarakauppojen kanssa.
Kampanjatuotteeksi olemme valinneet suositut Arla Got Guts? -jogurtit. Lahjoitamme jokaisesta kampanja-aikaan K-kaupoissa myytävästä Arla Got Guts? -jogurttipurkista 0,04 € Roosa nauha -keräykseen.
– Kyse on tosi tärkeästä kampanjasta, jota haluamme ehdottomasti jälleen tukea. Samalla haastamme ihmiset tekemään hyvää arkisten askareiden lomassa. Omien lempituotteiden ostaminen on helppo ja yksinkertainen tapa auttaa ja osallistua keräykseen, sanoo junior tuoteryhmäpäällikkö Henrietta Nummela Arlalta.
Roosa nauha -kampanjan aikaan myytävät Arla Got Guts? -jogurtit tunnistaa K-kaupan jogurttihyllyssä vaaleanpunaisesta kampanjakannesta. Kampanjassa ovat mukana kaikki kolme suosittua makuvarianttia: maustamaton, mango ja mustikka.
– Arla Got Guts? on kaikin puolin täydellinen jogurtti, joka sisältää 50 miljardia bifidobakteeria, kuitua ja hyvää makua ilman lisättyä sokeria kierrätettävässä kartonkipakkauksessa. Kampanjatuotteen ostamalla saa maukkaan tuotteen ja hyvän mielen samalla kertaa, kertoo kaupallisista innovaatioista vastaava Kati Janhunen Arlalta.
Me Arlalla uskomme, että on monta tapaa tukea tärkeää asiaa. Aiomme tehdä lahjoituksen koko henkilökuntamme puolesta ja jaamme henkilöstöllemme tämän vuoden Roosa nauhan sisäisessä tempauksessamme Roosa nauhan päivänä 8. lokakuuta.
– On ollut hienoa ja inspiroivaa olla mukana tekemässä tätä kampanjaa. Tästä tulee hyvä ja toiveikas olo, Henrietta Nummela summaa.