Pelaa jalkapalloa Aamu-kissan kanssa!

Kesä 2018 on jalkapallon juhlaa - lauo maaleja suoraan maitotölkistäsi!

Torholan maitotilan Aamu-kissan elämää päästiin seuraamaan jo viime syksynä Arlan maitotölkeissä. Tänä kesänä Aamun seikkailut jatkuvat jalkapallon MM-huuman merkeissä. Aamu on nyt hypännyt tolppien väliin maalivahdiksi ja sinä pääset kokeilemaan maalintekotaitojasi. 

Pelaaminen onnistuu älypuhelimella ja Arlan maitotölkillä, jossa on Aamun kuva. Mitä paremmin pelaat, sitä enemmän saat pisteitä ja voit kerätä asusteita Aamulle. Sijoitustasi pystyt seuraamaan reaaliaikaisen tilaston avulla. Kuinka monta maalia onnistut tekemään? 🐱⚽️

Tää tässä on tulevaisuuden pelikonsoli –
mä voin pelaa jalkapalloa, mun kännykällä, maitopurkista.
Nyt me ollaan tulevaisuudessa!

- Tubettaja Roni Back

Lähde leikkimään Aamun kanssa!

Lataa ensin puhelimeesi maksuton Arilyn-sovellus sovelluskaupasta. Avaa sovellus ja osoita kännykälläsi Arlan maitotölkkiä, jossa on Aamun kuva. Aamun pitäisi ilmestyä nyt eteesi!

Lataa ilmainen Arilyn-sovellus:

AppStore

GooglePlay

Usein kysytyt kysymykset: Aamu-kissa

Alta löydät kysymykset ja vastaukset yleisimpiin pulmiin. Jos jokin jäi vielä mietityttämään tai haluat antaa palautetta, lähetä meille sähköpostia kuluttajapalvelu@arlafoods.com

1. Miten pääsen leikkimään Aamu-kissan kanssa?

1. Lataa sovelluskaupasta maksuton Arilyn-sovellus puhelimeesi.
2. Käynnistä sovellus ja osoita puhelimellasi Arlan maitotölkin kuvaa, jossa on Aamu-kissa. Kissan ja alapuolelle jäävän maitotölkin kyljen tulisi täyttää koko näyttösi.
3. Kissa ilmestyy puhelimesi ja maitotölkin väliselle alueelle.
4. Pyyhkäise eteesi ilmestyvää jalkapalloa ja Aamu yrittää torjua sen.

Suorat linkit Arilyn-sovellukseen:

App Store
Google Play

Voit käyttää sovelluskaupassa myös hakusanaa: Arilyn

2. Pitääkö aina osoittaa maitotölkkia, kun haluaa leikkiä kissan kanssa?

Aamun kanssa leikkiäkseen täytyy aluksi aina osoittaa maitotölkin kyljestä löytyvää kissakuvaa ja sitä ympäröivää tekstiä. Kun Aamun on hypännyt tölkistä pöydälle voi sen kanssa leikkiä, vaikka tölkki ei olisikaan näkyvissä. Ympäristöstä riippuen Aamu voi kuitenkin kadota näkyvistä ja tällöin tulee kamera siirtää takaisin maitotölkin kylkeen päin.

3. Millä laitteilla Arilyn toimii?

Arilyn on saatavilla laitteille, joiden käyttöjärjestelmänä toimii joko Android
tai iOS (iPhone ja iPad). Arilyn vaatii kameran toimiakseen. Android laitteet ovat
tuettuja Android-versiosta 4.4 ylöspäin ja iOS-laitteet käyttöjärjestelmäversiosta
8 lähtien.

4. Kuinka asennan Arilyn-sovelluksen?

Maksuton Arilyn-sovellus on saatavilla Apple App Storesta ja Google Playstä.

Avaa sovelluskauppa laitteellasi ja kirjoita hakukenttään "Arilyn". Avaa sovelluksen sivu ja valitse Asennus.

Suorat linkit Arilyn-sovellukseen:

App Store
Google Play

5. Kuinka läheltä kohdetta täytyy kuvata, että se toimii?

Kohteen tunnistettavuus on paljon kiinni ympäristöstä. Mitä parempi valaistus, sitä
kauempaa kohteen tunnistus on mahdollista. Varmimmin kohde kuitenkin tunnistuu, kun kuvaat kissaa läheltä ja napautat kissan kuvaa niin, että kamera tarkentaa tähän.

6. Yritin kuvata kohdetta, mutta mitään ei tapahdu.

Arilyn tarvitsee Internet-yhteyden toimiakseen. Varmista, että käyttämäsi laite on
yhdistettynä Internetiin. Mikäli olet varma, että Internet-yhteys toimii, mutta
mitään ei silti tapahdu, saattaa kyse olla liian hämärästä valaistuksesta.

7. Miten peliä pelataan?

Aamu-kissa on hypännyt maalivahdin toimiin ja tehtävänäsi on laukoa mahdollisimman paljon maaleja. Pallon liikuttaminen onnistuu vetäisemällä sormea näyttöä pitkin. Mitä enemmän maaleja onnistut tekemään, sitä enemmän Aamun peliasua pystyt muokkaamaan. Peliasua pääset muokkaamaan painamalla paidan kuvaa vasemmassa yläkulmassa ja valitsemalla sitten Aamulle haluamasi asusteet. Reaaliaikainen pistetilasto löytyy kuvaruudun vasemmalta laidalta.

8. Pallo ei reagoi napautuksiin.

Mikäli pallo ei reagoi napautuksiin kannattaa kamera kääntää pois ja takaisin
kohteesta ja tämän jälkeen yrittää uudelleen. Mikäli ongelma jatkuu, kannattaa sulkea ohjelma ja käynnistää se uudelleen.