Uusien Arla Ihana Greek Style -jogurttien intensiivinen makuelämys tarjoaa herkutteluhetken arjen keskelle. Neljä syntisen ihanaa makua kannustavat löysäämään nutturaa, nauttimaan elämästä ja hymyilemään vastaantulijoille, sillä Ihanan mielestä positiivisuus on päätös.
Jatkossa nautintoa ei enää kannata etsiä makeisista, sillä Arla tuo herkut jogurttihyllyyn. Uusissa Ihana Greek Style -jogurteissa yhdistyy aidolla kreikkalaisella hapatteella tehty pehmeä pohja ja herkullinen kerros hilloa. Jo tutuksi tulleet Ihana-jogurtit saavat samalla uuden, ylellisen pakkauksen.
Onnellisuus on geeneissä
Ihana haluaa lisätä suomalaisten onnellisuutta hemmottelemalla makunystyröitä ja muistuttamalla elämän ihanista, herkullisista ja hassuista hetkistä. Amerikkalaistutkijat ovat nimittäin selvittäneet, että onnellisuus on suurelta osin omissa käsissä*. Selvityksen mukaan 50 prosenttia onnellisuuden kokemuksesta syntyy geeneistä, 10 prosenttia olosuhteista, mutta jopa 40 prosenttiin voimme itse vaikuttaa.
Positiivisuus on päätös, jonka jokainen voi tehdä oman elämänlaatunsa parantamiseksi. Myönteinen elämänasenne liitetään usein menestykseen opinnoissa ja työelämässä, ja sen uskotaan lisäävän elinvuosia. Positiivisuus myös tarttuu. Levittämällä hyvää mieltä ympärillesi, saat sen takaisin moninkertaisena. Ei muulla väliä kunhan on ihanaa!
Ihanuutta ystävänpäivästä alkaen
Ihana Greek Style -jogurteissa on neljä yllättävää makuyhdistelmää: granaattiomena-vadelma-kaneli, mango-chili, veriappelsiini-inkivääri ja passionhedelmä. Tuotteet saapuvat kauppoihin helmikuussa, juuri ajoissa juhlistamaan Suomen ihaninta juhlaa, ystävänpäivää.
Ihana-jogurtit sopivat täydellisesti arjen hemmotteluhetkeen juuri silloin, kun sinulle sopii. Täysin uudenlainen herkuttelujogurtti on syntynyt Arlan Sipoon meijerissä suomalaisen tuotekehityksen tuloksena ja saatu lopulliseen muotoonsa maidontuottajiemme tuottaman suomalaisen maidon ansiosta.
4 vinkkiä positiivisuuden lisäämiseksi:
*Lyubomirsky, Sonja, Sheldon, Kennon M. & Schkade, David / Pursuing Happiness: The Architecture of Sustainable Change -artikkeli Review of General Psychology by the Educational Publishing Foundation -lehdessä (2005, vuosikerta 9, numero 2, sivut 111–131).
Painokelpoiset kuvat kuvapankissa: www.milttonshowroom.fi.
Salasana ja käyttäjätunnus: toimittaja@miltton.fi
Lisätiedot medialle:
Anne Giersberg, Arla Oy, +358 415 284100, anne.giersberg@arlafoods.com