Lehdistötiedote

Saija Moisio Arla Oy:n markkinointijohtajaksi

Modules.WebCore.Models.ViewModels.Layout.MultilineHeadingViewModel

KTM Saija Moisio on nimitetty 12. tammikuuta alkaen Arla Oy:n markkinointijohtajaksi. Moisio raportoi tehtävässään Arla Oy:n toimitusjohtaja Reijo Kiskolalle ja hänestä tulee Arla Oy:n johtoryhmän jäsen.

Saija Moision vastuulla on Arla Oy:n markkinoinnin ja tuotekehityksen johtaminen sekä Arla-brändin vahvistaminen Suomessa.

    - Olen iloinen, että Saija liittyi joukkoomme. Hän on kokenut elintarvikealan ja kuluttajamarkkinan ammattilainen ja omaa vahvaa näkemystä markkinoinnista. Olen myös tyytyväinen Arlan johtoryhmän kokoonpanoon, jossa lisäkseni on neljä naista ja kolme miestä, toteaa Arla Oy:n toimitusjohtaja Reijo Kiskola.

Moisiolla on pitkä kokemus elintarvikemarkkinoinnista. Hän on työskennellyt mm. Valiolla markkinointijohtajana, Atrialla brändijohtajana sekä Kraft Foodsin (nyk. Mondelēz) markkinointipäällikkönä Pohjoismaissa. Elintarviketeollisuuden lisäksi hänellä on myös kokemusta mediatoimistosta.

Arlan edellinen markkinointijohtaja Kai Gyllström siirtyi Arlan Saudi-Arabiassa olevan tytäryhtiö Danyan johtoon vuoden 2014 lopulla.

Lisätietoja:

Reijo Kiskola, toimitusjohtaja, Arla Oy, puh. 040 559 7310

Outi Fagerlund, viestintäjohtaja, Arla Oy, puh. 050 502 8395

Arla Oy on paikallinen meijerialan suunnannäyttäjä ja osa maidontuottajien omistamaa kansainvälistä Arla Foodsia. 630 suomalaista maidontuottajaamme sijaitsevat kaikkialla Suomessa aina Muoniosta Ylivieskaan ja Skåldön saarelle Tammisaaressa. Olemme reilu ja rehti kumppani niin tuottajille kuin asiakkaille. Tarjoamme luonnollisia makuja Suomesta ja maailmalta päivän jokaiseen hetkeen.

Written By

Sirpa Rinne
Ensisijainen

Sirpa RinneViestintäjohtaja